skip to Main Content

بدين وسيله از طرف دست اندر كاران سايت شاعر ملي ايران استاد اديب برومند مناسبتهاي سالروز ملي شدن صنعت نفت و فرارسيدن عيد نوروز به شما بازديدكنندگان سايت كه يك سال در كنار شما بوديم تبريك و تهنيت گفته و آرزو سلامتي براي همگان داريم.

پيام تبريك شاعر ملي ايران

به نام خداوند جان و خرد
يكي از تقارن هاي مهم تاريخ كشور ما همزمان شدن جشن ملّي كردن صنعت نفت در روز ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۲۹ با عيد باستاني و خجسته ايران در نخستين روز فروردين ماه يعني نوروز جمشيدي است به اين جهت عرض شاد باش ما به يكديگر از بابت دو جشن خواهد بود . پس اينجانب مراتب تبريك و تهنيت خود را در سال نو به پيشگاه هم ميهنان گرامي تقديم مي دارم و سرافرازي و شاد روزي آنان را در پناه آزادي و امن و امان و رهايي از گرفتاريهاي گوناگون از درگاه خداوند بزرگ درخواست مي كنم.
در ضمن به روح پاك دكتر محمّد مصدق كه پيشنهاد جبهه ملي ايران را در لزوم ملّي شدن صنعت نفت وجهه همّت خود قرارداد و براي ريشه كن كردن سياست استعماري و بازپس گرفتن حقوق از دست رفته ملّت ايستادگي كرد و به منظور رهايي دولت ايران از بينوايي و فقر اقتصادي و سرازير كردن ميليارد ها دلار پس از آن به خزانه كشور پافشاري نشان داد از صميم قلب درود مي فرستم.
جاي كمال تاسف است كه به رغم رسم معمول در همه جا كه حق خدمتگزاران كشور را بايد پاس داشت در كشور باستاني ايران حكومت هاي بعد از مصدق از ثمرات كوشش ها و از خود گذشتگي هاي او بر خوردار شدند ولي قدر او را نشناختند.
اديب برومند اسفند ۱۳۹۰ – تهران

[pro-player width=’450′ height=’300′ type=’video’ image=”]https://www.adibboroumand.com/video/nowrouz91.flv[/pro-player]
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.